Na ekspozycji przedstawione są wybrane przez artystę plakaty oraz książki, które stanowią trzon, wśród nich projekty przygotowane specjalnie na wystawę w Poznaniu. Towarzyszą im inne realizacje wydawnicze, tj. magazyny reklamowe oraz czasopisma, projektowane od początku jego aktywności zawodowej. W niemal wszystkich pracach autor przywiązuje ogromną wagę do tradycji kulturowej swojego kraju, którą umiejętnie transponuje na nowoczesny język plakatu i inne dziedziny projektowania. Pokazywane są również projekty reklamowe oraz identyfikacje wizualne dla firmy MUJI, a także przykłady opakowań dla innych japońskich firm. Prezentowana jest także autorska wystawa „Neo Prrehistoria 100 Verbi” (Neo-Prehistory 100 Verb) przygotowana wspólnie z Andreą Branzim na XXI Międzynarodowe Triennale w Mediolanie w 2016 r. Poznamy również najnowszy projekt Hary „High Resolution Tour” związany z turystyką, rozpatrywaną z indywidualnej perspektywy, gdzie autor – odwołując się do osobistych doświadczeń – poszukuje szerszego spojrzenia na bogate dziedzictwo i przyszłość własnego kraju.
SALA 1 – MUJI
SALA 2 – KSIĄŻKI
SALA 3 – OPAKOWANIA
SALA 4 – PLAKATY
SALA 4 – EXPO 2005
SALA 5 – WIZUALIZACJE
KENYA HARA. Make The Future Better Than Today. Japońskie projektowanie graficzne”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz