środa, 19 sierpnia 2020

Z cyklu: "Artpodróże małe i duże" - Warszawa, Laboratorium rzeźby

LABORATORIUM RZEŹBY

Centrum Praskie Koneser

 

Od 11.07 do 23.08.2020 roku w Centrum Praskim Koneser można obejrzeć wystawę rzeźb tworzonych  z drewna, porcelany, brązu, a także z innych mediów. To ponad 150 prac polskich artystów takich jak:  Adam Bakalarz, Bartosz Banasik, Zbigniew Blajerski, Mikołaj Ciszewski, Mariusz Dydo, Dominika Donde, Marika Nowak, Kinga Nowak, MEDRALA, Martha Mulawa, Jan Musiałowski, Krzysztof Renes, Marek Sułek, Artur Szołdra, Anna Wysocka, VOZNY i Oskar Zięta.

Czy wszystko mnie zachwyciło? Nie, bo czasami drażniła mnie niestaranność wykonania. Czy były prace zachwycające? Oczywiście. Odnajdziecie naprawdę wiele wspaniałych rzeźb. Interesujących, intrygujących, takich do których chcecie wrócić raz jeszcze, obejrzeć pod innym kątem, przykuwających wzrok.

Było także sporo ceramiki np. prace Tomasza Sętowskiego (Jestem na Tak ;) )

Piękne prace Anny Wysockiej tworzącej w metalu, w całkiem sporym formacie .

No i Oskar Zięta, którego „dmuchane” prace od dawna skradły moje serce.

Tajemnicza struktura na powierzchni prac Jana Musiałowskiego pozostaje dla mnie magiczną zagadką. (Jak to jest zrobione?)



Aleksander

                  

















































































Brak komentarzy: