czwartek, 6 sierpnia 2020

Śledząc Kim Novak...

Zawsze wiedziałem, że była wielka gwiazdą Hollywood... Piękna i intrygująca.
Znamy ją z filmów  Zawrót głowy /Vertigo, Czarna magia na Manhattanie / Bell Book and Candle, Piknik /Picnic, Złotoręki / The Man with the Golden Arm, Pęknięte lustro / The Mirror Crack'd,  Pocałuj mnie, głuptasie / Kiss Me, Stupid, Strangers When We Meet i wielu, wielu innych


Zacząłem przypominać sobie widziane kiedyś produkcje, oglądać filmy z jej udziałem i czytać co się dzieje obecnie z aktorką.. I nagle wielkie zdziwienie. Kim Novak spełniła swój pierwotny plan i jest malarką.

Niestety nie dane mi było oglądać dotąd na żywo jej prac, a szkoda, bo była wystawa w niedalekiej Pradze i gdybym wiedział...

Można za to poczytać i zobaczyć trochę prac w internecie.
Nie do wszystkich zdjęć posiadam źródło..

A.





















Brak komentarzy: